OUTDOOR RESEARCH - o značce

OUTDOOR RESEARCH je značka pro všechny, kdo milují dobrodružství v přírodě. Nabízí inovaci a inspiraci všem, kdo si chtějí užít pobyt na horách a všude v přírodě. Vyvíjí dokonale funkční vybavení - krásně jednoduché a spolehlivé. Při vývoji nových produktů spolupracuje s těmi, kdo je skutečně používají - oceníte, jak vám vybavení zn. OUTDOOR RESEARCH usnadní dosažení těch nejodvážnějších cílů.

ZALOŽENÍ ZNAČKY

V roce 1980 se zakladatel značky OUTDOOR RESEARCH Ron Greg - vědec a nadšený horolezec - ocitl v nepříjemné situaci. Na výpravě na Aljašce jeho kolega a obchodní partner utrpěl extrémní omrzliny vinou špatně tvarovaných gaiterů - kdy se sníh dostal mezi botu a návlek. Poté, co byl jeho přítel transportován k ošetření, Ron se rozhodl najít řešení, aby k takovým situacím už nedocházelo. Navrhl funkční, zateplený návlek - X-Gaiter. To byl počátek nové značky - OUTDOOR RESEARCH vznikl následující rok.

History Ron Gregg Ron Gregg, zakladatel OR

HISTORIE ZNAČKY

Zpočátku se firma zaměřovala hlavně na vývoj rukavic, pokrývek hlavy a gaiterů(návleků na nohavice). V roce 1984 představila v té době revoluční koncept GoreTex®ových rukavic s vnitřní teplou rukavičkou a s možností upevnění na zápěstí. V polovině 80. let představla firma Seattle Sombrero™ - tento klobouk s membránou GoreTex® se v průběhu let stal absolutním bestsellerem.

Seattle Sombrero Modular Mitts Brooks Ranger Overboots

Firma pokračovala ve vývoji funkčních doplňků v oblasti softshellových produktů, také vyvinula nepromokavé obaly, zajímavou řadu dámského technického oblečení Wild Roses a například také v čepisích a pokrývkách hlavy s Windstopperem. V 90. letch se stala dodavatelm rukavic a pokrývek hlavy pro americké vojáky.

Na přelomu tisíciletí značka pokrývá potřeby outdoorových nadšenců ´od hlavy až k patě´ - kolekce oblečení a doplňků se rozrostla a znají jí horalé na celém světě.

DALŠÍ VÝVOJ ZNAČKY

V roce 2003 tragicky zemřel zakladatel značky Ron, zahynul v lavině společně se svým kolegou při lyžování v Britské Kolumbii. Byl hnacím motorem značky, i v den své smrti testoval nové výrobky pro skitouring. Po několika měsících jeho dědici firmu prodávají a nový majitel, Dan Nordstrom, rodák ze Seattlu - lyžař, cyklista a alpinista - pokračuje v tradici a rozvíjí filosofii značky: vývoj doopravdy funkčního vybavení pro aktivní nadšence do horských podmínek.Tradiční produkty prošly inovací a vzniká nová generace vybavení s využítím nových technologií.

V roce 2003 přichází firma s programem LAB RAT - zaměřeným na komunikaci se zákazníky. Na základě tisíců doporučení od zákazníků používajících otdoorovné vybavení, značka OUTDOOR RESEARCH neustále inovuje své produkty a pokračuje v získávání reakcí uživatelů - tak dosahuje dokonalosti právě v těch oblastech, které jsou pro uživatele důležité.